Kontaktai

Prekių grąžinimas arba keitimas

Ar galima grąžinti www.nesiojamikompiuteriai.lt el. parduotuvėje pirktas prekes? 

Prekę galima grąžinti dėl priežasčių, nurodytų Lietuvos Respublikos įstatymuose, tačiau tik tada, jei prekės įpakavimas nepažeistas. Prekės grąžinimo eiga:

  1. Susitariame dėl patogios dienos ir laiko, kada prekę (-es) paims siuntų gabenimo tarnyba.
  2. Grąžinama prekė turi būti supakuota originaliame įpakavime.
  3. Prie grąžinamos prekės turi būti pridedama sąskaita-faktūra, garantinio aptarnavimo knygelė.
  4. Ant supakuotos prekės užklijuojamas lapas, su nurodytu prekės gavėju:

IĮ „IT STANDARTAS“

Žygio g. 93, Šiaurės miestelis, LT-08234, Vilnius

Prekės be defektų grąžinimas.

Jei norite prekę grąžinti (prekė turi būti nesugadinta ir jos pakuotė nepažeista), gavę prekę ir ją patikrinę pervesime Jums sumokėtus pinigus į nurodytą Jūsų banko sąskaitą. Siuntos gabenimo išlaidas apmoka klientas.

Prekės su defektais grąžinimas.

Jei norite prekę pakeisti, kai Jums prekė buvo pristatyta jau sugadinta (gamintojo, transportavimo brokas), prekę pakeisime kita ta pačia preke. Siuntos gabenimo išlaidas apmoka www.nesiojamikompiuteriai.lt

Garantijos

Ką daryti, jei prekė sugedo?

Už prekės taisymą atsakingas garantijoje nurodytas garantinio aptarnavimo servisas. Jei prekė sugedo, skambinkite garantijoje nurodytu telefonu arba pristatykite prekę į servisą garantijoje nurodytu adresu būtinai kartu su savimi turėkite prekės garantinį lapą arba pirkimo pardavimo dokumentą (be garantinio lapo ar pirkimo pardavimo dokumento prekei nebus suteikiamas garantinis aptarnavimas). Iškilus neaiškumams kreipkitės telefonu 8-68 194194, arba rašykite el. paštu info@nesiojamikompiuteriai.lt

Nešiojamikompiuteriai.lt Techniniai centrai Vilniuje:

„Nešiojamikompiuteriai.lt“ Techninis centras

IĮ IT STANDARTAS
Žygio g. 93, Šiaurės miestelis, Vilnius, LT-08234
Tel. +370 5 2762151
info@nesiojamikompiuteriai.lt
www.nesiojamikompiuteriai.lt

Darbo laikas

I - V 09.00 - 19.00
VI - 10.00 - 15.00
VII - Nedirbame